Dagens ♥

Idag vaknade jag av att Magda ringde och frågade ifall vi hade hört nånting av Sarah, typ om hon hade fött elr nåt ( Sarah=syster )   Så då blev jag lite orolig själv men jag somnade om :F   Sen kom mamma och pappa upp, då åt vi frukost.
Sedan tränade jag vid tre och det var väldigt flamsigt eftersom att det har varit påsklov, men vi lärde oss en ny dans.
Träningen slutade halv fem, efter det åkte jag hem tog en dusch och sen tog jag, mamma och pappa en promenad med hundarna.
Väldigt skönt att få lite friskluft, nu blir det nån bild.

 Jag ser lite weard ut för mitt smink har runnit, det här är från årets DM.
Fast hemma då såklart, här har jag dock min silvermedalj men man får väl vara glad ändå :)





För ett tag sen åt vi varma mackor med rostbiff och smällt ost, skiiit gott vare!    Förresten igår kväll slingade jag håret blont, det blev rätt fint facktist :>   Men det får bli bild på det nån annan gång,

 Nu får ni en bild på min söta systerson i bilen påväg upp till Sarah i Iggesund ♥ SÖTNOS!

 Gladis!

PUSS&KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du börjat skriva så här mycke :) har helt glömt bort att du gjort en blogg så jag har inte varit inne nåning, men nu har jag läst i kapp hela din blogg :D

PussPuss

Föresten allt va skiit snyggt som du hade handlat gumman :)

Great taste ;)

2010-04-12 @ 12:37:24
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0