(:

hejhej, vet att det inte var så längesen jag skrev men just nu har jg inget att göra och mamma och Johnny ska åka och köpa en byrå på Jysk.
Jag och Sarah stannar hemma med Albin och Nila, om det är okej så lägger jag upp flera gammla bilder.
Men jag lovar att jag ska lägga upp bilder från idag lite senare,

Roxy (hennes tass var normal ^^)

Dolly, Michelles kanin fast hon har inte kvar den.

Albin när han var en liten bebis

Nu ska jag titta runt lite på andra bloggar, vi ses senare!
PUSS&KRAM♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Dolly bröt nacken... );

2010-05-10 @ 12:13:50
URL: http://michelleandreasn.blogg.se/
Postat av: A9

Aha oj det visste jag inte :S

2010-05-10 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0