God förmiddag! ♣

Nämen hallå, ja höll på att dö av värme imorse men jag orkade inte gå upp och sänka värmen.
Som tur var så kom Magda med sin telefon och det var mamma som undrade om jag ville åka tåg elr buss imorrn när jag ska hem, förra gången jag åkte här ifrån så åkte jag buss och jag blir väldigt lätt åksjuk och sen brukar ja kunna framkalla det väldigt lätt också :P   Så jag valde att åka tåg bara det att då kommer jag att behöva byta en gång, så jag är lite nervös över hur det kommer att gå.
Får väl hoppas på det bästa, idag ska Michelle rida seriöst elr ja det gör hon ju alltid men idag ska hon rida lektion och det är lite annorlunda så det ska bli väldigt roligt att se.
Idag ska jag ha på mig mina underbart sköna nya jeans, nä nu ska vi få lite gjort här.
Men vi hörs kke senare, PS. igår råkade jag trycka på fel knapp så det blev lite konstigt men det funkar ;)
HEEEJ DÅÅÅ ♥

Kommentarer
Postat av: kevin <3

manboy manboymanboy

2010-04-08 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0