Hallu!

hej hej bloggen, idag skulle jag, Natha och mamma till skopunkten i Arninge.
Först gick vi till nåt fik där vi tog en varsin hamburgare, det tog så j...a lång tid att vi började tro att dom hade åkt till slakteriet ^^   Till slut kom burgarna och dom var väl sådär, men det gick ner.
Sen gick vi vidare till nån as dyr affär, det var inte speciellt kul.
Sedan ville jag gå in på H&M så det gjorde vi, mamma hittade en vårjacka så den köpte hon men ja hittade inget.
Efter det gick vi och handlade mat, det blev planka.
Gotti gottgott, igår funkade det inte att få in bilderna från min kamera men nu gjorde de det.
Så jag tänkte lägga in bild på min jacka och nån bild på sanna :P 

 Jackan :)

 Lite suddig hahaha!

 Sanna ska alltid platta håret :P





Just nu myser jag med Nella ( Petronella )
Kan lägga in bild på henne också,



 Så j...a söt hon är!






Nu ska jag lägga in bilder på våra medaljer, från DM.
Bara det att vi fick inte riktiga guldmedaljer för att dommarna hade gjort fel, men vi ska få dom snart ;)





Nu blev det ett väldigt långt inlägg ^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0