hej

Tjolahopp!   Idag började jag 09:25 och vi hade SO, och sen drev dagen på.
Vi slutade typ halv fyra, då fick jag sällskap av Fanny och Jonna.
Som tur var så var pappa hemma och då slapp jag gå ut med Albin annars hade jag inte hunnit blogga, när jag kom hem åt jag mellis och sen gjorde jag lite läxor.
Först Svenska, sen NO och till sist Spanska, men det sjuka är att vi har läxa på maskar -^.
Inte lite weard :S   Men skolan är väl alltid lite weard ;P
Om fem min ska jag börja byta om och sådär till min träning som börjar kl.18:00-20:00, men nu måste jag gå fast jag tror att det blir lite gammla bilder elr aa iaf inte från idag :)
Ha en fortsatt trevig måndag! ♥

 ^^

 hahaha! ;)

 uuuuuhh!


Nä nu måste jag gå! PUSS&KRAM ♥   //A9 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0