Herregud!

Herregud för att Sarah fick sin lilla Nila den 22/4-2010, och herregud för att jag inte bloggat på jättelänge.
Förlåt, verkligen, men nu kan jag berätta vad som hänt.
Den 22:a kl.03:15 kom Nila, grattis Sarah och Johnny!   Igår var jag i skolan och sådär men det är väl inte så intressant, efter skolan åkte jag, mamma och Janine til täby.
Vi hann inte vara där så länge för klockan sex skulle jag till Cornelia, vi hade spa.
Åt pizza, bastade, hoppade studsmatta och hade ansiktsmask, skit mysigt.
Det var Jag, Cornelia, Emelia och Malena, egentligen skulle Sophie också dit men hon var sjuk :(   Men det var iaf jätte mysigt, ikväll klockan sex ska jag till Hedda på tjejmiddag och två killar ;P   Jag ska sova där, vet inte riktigt vilka som ska dit men det är väl några stycken, nu kan jag lägga in lite bilder från igår.


Coolingen!


Sötnosen!

Vi bjuder på alla! :*



Lite suddig ja vet






















Nu ska jag och mamma åka till centrum, köpa nåt till Hedda.
Tror inte att ja skriver nåt mer idag, ha en bra lördag!
PUSS&KRAM♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0