Jaså...

Hejsan, jag trodde aldrig att jag skulle få så "mycket" besökare, igår hade jag 22 st.
Det är bra de ;)   Iaf, idag började skolan 09:25, det var rätt segt eftersom det inte blev så tidigt i helgen.
Ja men iaf så hade vi SO på morgonen, musik,lunch,syslöjd,NO och till sist elevens val.
Ganska lång dag men det funkar, sen när vi hade slutat så kom Sanna på att hon hade glömt sina nycklar på musiken -.-   Så jag följde med henne men det var ju ingen där, så hon åkte hem ändå.
Jag gick också hem och gjorde läxor så jag kunde ju inte blogga då för jag hann inte, vi hade träning i två timmar och det kändes rätt hårt.
Men det är ännu jobbigare att vi har tävling på söndag (Kom gärna) och det kke ändras och då är ju jag inte där för att jag åker till Sarah på onsdag :)   Måste ju bara träffa en efterlängtad Nila ♥   os.v.
Men nu har jag ätit och sådär så nu måste jag gå och duscha, sen blir det Hollywood fruar!! bästa programmet,

PUSS&KRAM ♥


22 besökare! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0