Kalas!

Idag åkte ju vi till Hudik och då fick jag pengar av Sarah, så då kunde jag ju köpa en klänning till dopet fast mamma säger att jag kan ha den på skolavslutningen också men vi får se ;)   Jag köpte ett par leggins också och dom var på rea.
När vi handlat klart så hade vi brottom hem för vi skulle fira Angelica med tårta och sådär, det var en jätte god tårta som hon hade gjort själv så det var ju mysigt.
Snart ska vi äta lasagne, fast jag är inte så hungrig för när vi åt lunch idag så tog jag en stor macka plus en daimtårta typ, fast det fick Sarah hjälpa mig med ;)   Och det blir ju sen middag som vanligt, nu kan jag lägga upp bilder från när vi firade Angelica och på mina kläder :)



Lyckliga Sarah!


Tröttisen!

Tårtan!

Pluttis!

Angelica :)

Johnny :)




Kan man vara så trött att man sitter upp och sover ?

Legginsen :)

klänningen :D


Vi ses imorrn eller senare! PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0