Ny dag, nya tag ;)

Tjena mors!
Igår var jag med Conne, Ella och Lisa, jag och Conne fick skjuts av hennes pappa.
Sen virrade vi runt i söra men sen ringde Cornelia Lisa och då var dom nästan hemma så vi gick och mötte dom, då gick vi till Lisa och dom hade köpt några kläder så dom provade det sen gick vi till Golden west.
Jag tog en kebabtallrik, Conne tog en vesuvio, Lisa tog en pizza med champinjoner och Ella tog en kycklingsallad.
Jag blev proppmätt efter typ halv tallriken, men det var rätt gott ^^  

 Ella :)

 Conne :)

 Nån har kul :)

 Fråga inte vad hon försöker göra?! hahaha! :P

 Lisa :)


Nej nu måste jag gå och byta om till min träning som börjar kl:15:00-16:30 ♥ PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0