Onsdag, 21/4-2010

hej bloggen,
just nu sitter jag i soffan med mjukisbyxor och skön tröja.
Det snöar ute -.-'   Vrf ska det börjar det nu?    Kom det inte tillräckligt i vintras?!     Blir väldigt sur, men när man tänker efter så skulle det vara lite jobbigt om det skulle vara skinande sol varje dag.
För när det är sol så känns det ju som att man måste vara ute, men om det alltid skulle vara det skulle man ju känna så hela tiden.
Så tänker iaf jag :I   Men jag tycker fortfarande inte att det är okej att de snöar...
Nu blev jag på dåligt humör, och det vill man ju inte.
Så jag gör mig själv lite mer på bra humör genom tt berätta att min syster (Sarah) åkte in till förlossningen igår kväll, men lilla Nila ville inte komma ut så dom är fortfarande där.
Hon skulle igentligen kommit den 15:e så hon är ju försenad, NILA KOM UT NU!
Det är på tiden att hon kommer snart, och då kan jag förstå hur jobbigt de är för Sarah och bara vänta och vänta...
Juste glömde att säga en sak, jag är med i Kanalen!   Kan lägga ut bilder om ni vill :))


Där ringen är, där är jag.
Juniorerna Pirates tog hem guld i sin klass ;)


Flera priser i distriktsmästerskap.
I trekanten är Poseidons :)


På förstasidan är duktiga Poseidons.


Idag fick jag en jätte stor klubba av Jonna, bara helt plötsligt :)
Väldigt snällt, hur glupsk kan man vara att redan ha ätit upp den nästan hahaha!

 
Man ser inte så bra ;P




Nu ska jag fortsätta digga musik på spotify, PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0