Söndag

Tjenis penis!
Igår på tjejmiddan hade vi det väldigt trevligt, vi åt god mat och sådär.
Haha! vi gick till solberga och då ville Ella bada, så hon typ tvingade Sanna att också göra det.
Men när dom gick ut  bryggan så puttade Ella i Sanna, så då var det krig ^^   Fast tillslut så hoppade båda i, och Sanna badade igen :)   Och jag klagade på att jag frös om mina fingrar liksom!   Tänk då va Ella och Sanna frös :O   Resten av kvällen kollade vi väl mest på film och sådär, de var mysigt.
Jag sov på en dubbel luftmadrass med Sanna och Lisa, vi somnade rätt sent.
Vill inte säga hur sent :D    Idag ska jag träna vid tre till halv fem, men just nu ska jag väl bara ta det lungt här i soffan.
Kan lägga ut bilder från igår :)




Vad hände med min frilla???!!


Va liten Sanna ser ut ^^










Finfina tjejen <3














Jossan :)






Nu alldeles strax ska jag äta korv med bröd, men vi ses kke senare.
Om jag orkar efter träningen :)
PUSS&KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: lisa dahlman

men vilken sexig bild på mig <3

2010-04-25 @ 18:34:44
URL: http://lisadahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0