Sorry

Hejsan förlåt att det inte blev något inlägg igår för det blev helt enkelt inte av, men iaf så satt jag och Michelle på hennes rum och hade det lite små tråkigt sådär så vi kom på att vi skulle baka bullar.
Vi frågade Magda och hon tyckte att det var en bra idé så vi gick till ica och köpte ingredienser så när vi kom hem så var det bara dags att börja baka!   Först hade vi problem med att läsa instruktionerna på hur man skulle göra dom så det fick Magda hjälpa oss med, och sen när vi gjorde lite själva då blev det fel.
Då fick Magda rycka in igen ;P   Medans bullarna stod i ugnen så hade vi det lite tråkigt så vi kom på att det gick snabbt att göra lite chokladbollar på tio min, när vi hade tagit allt så kom vi på att man skulle ha kaffe i men det skulle vi ju aldrig hunnit göra.
Så jag hällde i lite vatten eller ja... inte så lite vatten utan lite för mycke så det blev lite gäggigt men det smakade trots allt chokladbollar :D
När bullarna var klara i ugnen var det dags att plocka fram några bullar och ett glas kall mjölk mmmmm...
dom blev helt undrebara!

 Tyvärr hann vi bara ta en slarvig bild men jag hoppas att det duger endå ;)





Nu kommer DAGENS händelser, vi blev väckta av Jacob typ vid nio och då gick Michelle och duschade sen duschade jag också vi gick sedan ner för att äta lite frukost sen gjorde vi Magda lite glad och gick ut med Maya, efter det väntade vi en liten stund på Magda men det var inte länge.
Sen var det bara iväg Jacob skulle också ha med sig en kompis och honom plockade vi upp på vägen sen lämnade vi av Michelles morfar och vidare till Birsta centrum, vi gick först in på skopunkten och där köpte jag ett par svarta tyg skor och ett par leopard mönstrade ballerina.
Sen åkte vi till själva köpcentret och vi gick först till Åhléns och där hittade Michelle och jag en jätte fin väska men vi kunde inte bestämma oss för om vi skulle köpa den elr inte så vi gick vidare till H&M där hitta vi inget så då gick vi till Gina Tricot (ofc) då hittade ja ett par ljusa jeans som var för ett bra pris också men jag visste inte om jag skulle köpa den där väskan elr jeansen, vi gick och velade ett bra tag.
Jag på om ja skulle köpa jeans elr väska och Michelle på om hon skulle köpa ett par tygskor elr väskan, till slut valde jag att köpa jeansen och Michelle valde att köpa väskan och vi blev båda väldigt nöjda.
När vi kom hem var vi såå trötta att vi gick upp och la oss en stund sen blev vi så sugna på våra bullar att vi var tvungna att gå och hämta en varsin, idag var det ju också Grays Anatomy som jag inte får titta på hemma det såg ja och Magda och Michelle tittade på andra avenyn på datan :)
Social man kan vara ibland asså.
Nu har klockan blivit rätt så mycke och Michelle vill också blogga satt vi ses imorrn, men innan dess ska ni få se på mina nya skor och jeans ♥


 Framsida jeans

Baksida jeans

Tygskor, måste bara ursäkta mina jätte stora fötter -.-'

 

Mina ÄLSKADE leopard ballerinor


Kommentarer
Postat av: Mikalemmy

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-11-09 @ 07:06:26
URL: http://mikalemmy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0