Tåg :)

Idag skulle ju jag åka hem med tåg och byta i Gävle, det gick bra fast först virrade jag lite.
Sen när ja kom till stationen så kände jag inte alls igen mig, även fast jag har åkt några gånger.
Det var bara att gå upp för en trapp, sen åkte jag och mamma till Täby för mamma skulle göra naglar.
Då gick vi och kollade lite på vårjackor eftersom jag inte hittade nån i Birsta, så hitta jag en beige tygjacka.
Det är svårt att förklara men det kommer en bild ;)   Snart ska jag åka till Sanna, vi ska fixa oss till Berga och sen ska vi gå vidare till Berga.
Det kmr säkert bilder sen, det funkar tyvärr inte att ladda upp nån bild på jackan, men det kommer senare.
Vi seeeeees! PUSS&KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0