Tråååkigt.

Idag hade jag och Michelle lite tråkigt så Michelle ville att jag skulle locka hennes hår så det fick bli så, sen kom Jacob och Elias (Jacobs kompis) och störde så vi mutade dom med att locka deras hår när jag var klar med Michelles hår.
Jag fattar inte att dom gick med på det, men Elias ville inte locka hans hår så vi lockade bara Jacobs  men till slut fick jag locka hans hår också :)   Hahaha vi fick sminka dom också ^^, nu lite bilder.

 

 Alla har fixat håret förutom jag

 

 Elias och Jacob :)

 Och Michelles fina hår som jag fixat :D

Tror inte att det blir nåt mer inlägg idag, och jag tror inte att ja hinner, iaf inte morgonen isf blir det när jag kommit hem kramkram ♥


Kommentarer
Postat av: Tonyingebjorg

I kinda like it. Thanks!

2010-12-29 @ 12:47:28
URL: http://tonyingebjorg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0