Träna!

Hejsan, idag gick jag upp vid halv tio.
För jag skulle träna halv elva, vi hade fysträning och det känns alltid meningslöst när man ställer väckarklocka på en lördag för att träna sin kondition.
Men sen när man väl har gjort det så är det alltid skönt att man har haft det gjort, så idag kände jag mig väldigt duktig!   Efter det skulle mamma skjutsa mig till Janine för att vi skulle vidare till Bergamarknan, men dom fick inte fast barnbilstolen så jag fick börja gå mot Janine.
Men till slut kom dom och då åkte vi resten av biten sen bytte jag om hos Janine och så gick vi, när vi kom dit så gick vi först in till sporthallen där det är loppis.
Men det blev för jobbigt med vagn och Liam tröttnade, så vi gick ut och då köpte jag en sockervadd (ofc ^^)   sen skulle vi äta lunch så Janine tog en strömmingsburgare och jag tog en french hot dog.
Sen mötte vi Rikard och då gick vi in igen till loppisen, och det var mindre folk så vi kunde kolla lite mer.
Så Janine hittade två pusselgrejer till barn som hon skulle ha på deras altan, sen hittade hon ett par Timbaland kängor för bebisar för 10 :- och två par strumpor.
Men nu blev det ointressant så jag kan ju berätta att Sanna ska sova här men just nu har hon fotbollsmatch, så hon kommer senare.

 Åt en as god chokladpudding igår ^^

 Glad???


Vi ses senare i think ;)   PUSS&KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0