Träning ;)

Hejhej idag efter skolan blev det ett väldigt kort inlägg för att man var ju tvungen att göra läxor också, iaf så gick det bra på träningen bara det att jag och Lotta hade det lite skoj med mattorna.
Efter träningen när jag skulle ta mina skor så hade typ alla gått, då så tog jag på mig ena skon sen såg jag att det var en likadan bara det att den hade en vit kant på typ 1,5 cm då gick jag ner en trappa och som tur var så va mina tränare där så Hanna ringde runt till alla, som tur var så hittade hon vem det var så vi åkte dit och hämtade min sko ^^.
Vi åkte också till videobutiken och hyrde en film så nu ska vi mysa lite hej då! :D


 Det blev Trubbel i paradiset :)

Snart ska jag duscha sen ska vi titta vidare på filmen
Vi ses imorrn // A9Kandell ♥

Kommentarer
Postat av: Ibrahimmarlin

Interesting. No more comment :)

2010-12-22 @ 07:17:19
URL: http://ibrahimmarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0