Tsss...

Hallu hallu, det blev inte alls som vi tänkte varken båthamnen eller Skånsta.
Vi orkade bara inte cykla så långt men vi ville inte bara sitta inne heller när det var så fint väder ute, då kom vi på att vi skulle baka nåt men vi visste bara inte vad.
Men vi ville baka nåt med ckoklad i så vi gick in på www.recept.se och kollade, då hittade vi ett enkelt recept som man bara ta det vanliga som typ smör, socker mjöl osv.
Men man skulle ha cacao och det hade vi inte så vi tog oboy ist, och det gick väl lika bra.
När vi hade lagt i allt och vispade med en elvisp så blev det bara smuligt, men sen så tog Sanna det och gjorde det platt och la det i formar.
Sen skulle det ligga i ugnen i en kvart, så när vi tog ut dom la vi dom i frysen, för att dom inte skulle vara så varma.
Dom blev rätt goda facktist!   Jag glömde att säga att Kevin kom hem till mig så han fick också en kaka/muffin, (vet inte riktigt vad det skulle bli)   men iaf så gick vi ut och hoppade igen sen hade vi inget att göra och då gick vi ner till busshålsplatsen, så precis när vi var i backen så såg vi att den gick förbi och sen kmr den tillbaka så det var ju bra.
Bara det att när den kom tillbaka så var det en: Ej i trafik!
så jävla irriterande, och nästa skulle gå efter en halvtimme, efter en kvart gick Kevin -^, svikare asså...   Men jag stog kvar där med Sanna i kylan, vad gör man inte för världens bästa Sanna? :* ♥
Ikväll är det desperade housewives!!   Bästa programmet ever!!!

Nu kan ni få se lite bilder, varning!!!! det är mest från när vi/jag hoppade :D


Fem meter långa ben :S

 
Yeeeee!


Grymmast! hahaha ;P


Hetingar :)


Bästa bagaren (?)


Kevin ( det är inte hans cykel )




Nu måste jag gå och duscha, sen DP!!!!!
PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0