Valborg

Idag var Nila lite gnällig så jag och mamma vaknade, sen gjorde mamma frukost till mig gulle mamma!   Idag ska vi gå till nån majbrasa här i Igge, med fyverkerier och sådär.
Nila kmr väl skita på sig när de börjar, efter eller före det ska vi äta middag med Angelica och Pierre.
Jag tror att jag ska ha på mig mina nya leggins, det känns roligare lite roligare att ha nya kläder än att ha kläder som man haft i skolan flera gånger, ifall ni undrar ^^   Tyvärr har jag inga bilder för jag laddade upp alla igår men jag kan se ifall jag hittar några roliga :)

Hittade en på Liam när han var lika pluttig som Nila

En gammal på mig ^^

En gammal på Sarah (: <3

Nu ska Sarah tydligen ha datan så vi hörs! PUSS&KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0