är hos janine

hej idag åkte ju jag, mamma och albin hem från iggensund :/   lite tråkigt att helgen gick så fort för vi hade de jätte mysigt.
men det tog ungefär två timmar och  furtiofem minuter, utan nåt stop :)   då var janine hos sin kompis så mamma skjutsade dit mej så sover ju jag här.
snacka om att liam kmr bli chockad imorrn, men de ska bli mysigt även fast jag måste gå upp typ åtta :o   men jag och liam ska gå och äta lunch på anjas eller nåt.
nu ganska nyligen så kom jag och janine hem så hon tog sina sega ostbågar som hade stått i ett skåp(yummi) och jag fick bacon chips, nu sitter i på en varsin data och nördar O.o   nej ja skoja men hon är inne rå fejjan iaf så nu ska jag också gå in.
puss å kram ha en mardrömsfri natt ;)

Kommentarer
Postat av: Syster Janine

Ja liam kommer bli så glad när han vaknar å ser sin favorit moster ligga å sova på soffan.. =)

Mysigt att ha dig här hos oss, å ja vet att de kan va jobbigt att gå upp vd 8, men nu börjar skolan, så de e bara å vänja sig heheh. puss

2010-08-23 @ 00:04:34
URL: http://busteed5.blogg.se/
Postat av: Ania

a de va rätt skönt att gå upp lite tidigare :) puss

2010-08-23 @ 21:19:02
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0