Dagens och gårdagens bilder :)


julia väldigt stolt över sitt jääätte dyra armband !


full fart !!


jag och michelle vid kanalen


snygging där ;)

jacob hitta en stång ^^


alex :D

fin maya


aaaaaah ? ;D

hah ! :P

;P

liam är den enda killen jag får :'(   buhuhuhu !

smiiiiile !!! :)

sötgubben ! ;)

ja igår åkte ju v till en festival eller vad man ska kalla den, men den va skit tråkig så vi gick till kanalen och satte oss på gräset ist :D   efter de gick vi till sportsbar och var där inne ett tag sen åkte vi hem.
då var vi bara hemma och tog det lungt, idag åkte vi till domarudden men efter en liten stund så blev det måln och då åkte vi hem igen :P   och sen kom rikard och liam så hoppa vi lite med honom.
just nu ligger jag och michelle ute på en madrass med täcke  och en varsin data och nördar ^^   så nu har ni fått veta lite av mitt liv de va roligt va ?!   nej ja skoja men nu ska vi fortsätta mysa med musik och sommarvärmen även fast det inte är nån sol ;P    ha det så bra !!!! ♥


Kommentarer
Postat av: sannamessing

fett snyggt linne ania :O

2010-08-01 @ 22:51:42
URL: http://sannamessing.blogg.se/
Postat av: Ania

visst är de ! <3

2010-08-02 @ 20:45:04
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0