♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Eller vad säger du begntebent ?
jag skulle behöva skriva av mej lite, men vet inte om jag orkar skriva om allt vi har varit med om ?   herregud sanna jag har många fler bilder än det här jag var tvungen att ta bort säkert tio bilder för att det skulle få plats :)   sitter här med gråten i halsen och funderar på hur det ska gå nu...   förlorar jag dej förlorar jag allt och orden kommer direkt från hjärtat de ska du veta !!   vet inte hur mycke mer jag behöver beskriva för att du ska förstå hur mycke jag har saknat dej och antaglien kommer behöva sakna dej.
men allt jag behöver säga tror jag är att jag älskar dej och vill inte vara utan dej för jag hoppas inte att vi sitter här ett år senare och fortfarande säger: vi måste göra nåt nån dag, för jag vill verkligen inte tappa kontakten med dej :'(  
hoppas du känner likadant...
från din katjakaj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0