...

ja men hej, nu sitter jag och mamma här nere i båthamnen och är båtvakt -.-'   pappa har varit här i två timmar så ska vi sitta tre.
men de är inte så farligt när man har godis och datan, det är en annan gubbe här också och han satte precis på sej as snygga glasögon ^^   haha nej nu va ja dum men ville bara ha lite å göra så de blev lite tråkigt inlägg kanske.
men nåt roligt jag kan berätta är ju att jag och mamma ska åka upp till sarah och johnny, har sätt på sarahs blogg att nila har vuxit hur mycke som helst ! så de ska bli kul att träffa dom :)   nu får ni gärna smsa ;)   men vi ses imorrn.
önska oss lycka till :P


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

hejhej , tack för att du rösta på mig i micaelas tävling ! älskar dig !<3

2010-08-19 @ 00:08:32
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

varsågod gumman, älskar dej mer !<3

2010-08-19 @ 11:56:12
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0