film

idag gick jag upp som vanligt, tio :)   skönt att börja få in rutinerna och nu börjar jag längta efter skolan.
men jag vet att efter en vecka så kommer man bara tänka hur kunde jag längta tillbaka ?!   jag vill ha sommarlovet tillbaka !   men men får väl njuta till hundra och försöka överleva sen ;)   aja iaf så ska conne komma hit å kolla på film.
igår skulle ju vi ha gjort de men jag glömde filmen så vi tittade på desperate ist, går lika bra :P   känner att jag inte kan slita mej från tv:n för de där laguna beach va ju as bra.
och det är ju liksom på riktigt om ni fattar, men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka på tag på tröttmössan cornelia ;P  


Kommentarer
Postat av: linnea & matilda

tävlingen avslutad kolla om du vann! :)

2010-08-18 @ 20:00:13
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/
Postat av: Ania

gjorde inte de :(

2010-08-19 @ 11:57:04
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0