god... för mej morgon :) för er kke förmidda ;)

hej, igår glömde jag bort att jag skulle lägga in bilderna så jag gör de snart :)   jaa jag vakna för en halvtimme sen då ringde mamma mej för nu vill inte jag sova bort dagarna längre.
så man kan gå och lägga sej lite tidigare också men iaf så idag tror jag inte att jag ska göra nåt speciellt duscha gå ut med albin och va inne på datan blir de väl, och lyssna på musik på mtv eller nåt ;)   ja så nu går jag och duschar.
nej juste jag skulle ju lägga in bilderna förlåt... ^^


deras nya söta valp :*

söööt !

helt ofixad !! lovar, såg inte ut sådär ;D
a de va dom bilderna jag hann ta på kameran för sen blev den helt cp -.-'
men jag har några från mobilden också så jag ska bara hitta sladden :P

i väntan på tunnelbanan ;P

de va ju inte så lätt att fota...
men nu måste jag gå och duscha men jag får hoppas på att fiffi lägger in lite bilder på facebook :)
heeeeej då :>


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vems valp ?? jätte söööt

2010-08-17 @ 21:05:16
URL: http://readyhitit.blogg.se/
Postat av: Ania

sofies :)<3 eller typ deras familjs ;)<33

2010-08-18 @ 11:59:59
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0