hej -.-'

hej, a nu ska ni få höra vad jag har gjort hela morgonen -.-'   först gick jag upp vid tio och gjorde frukost.
så hade albin legat i min säng så hade han bara hoppat ner för sängen så ropade jag på honom för att han skulle komma ut å kissa men han ville inte så när jag ätit upp min macka så skulle jag gå och hämta honom så tog jag under hans mage så kände jag att han hade nåt där och det såg ut som en bajskorv, så gick han ut till vardagsrummet så titta jag igen och då såg jag att de va en snigel :/   så de va bara att ta in honom i duschen men jag ville ju inte jag bort den med händerna så jag tog en plastpåse på handen.
men när jag satt där i duschen så höll jag på att spy, kändes de som iaf :@   men nu är den borta och idag ska jag väl kolla på filmerna som jag fick låna av janine.
sen kke ringa nån men jag får gå ut med albin när hans päls har torkat annars kommer han frysa arslet av sej ^^  

igår så sa janine att jag kunde komma för hon såg på facebook att jag hade tråkigt, så jag tog bussen ner till centrum och så tog micis samma buss så vi snacka lite på bussen å sådär så gick vi in till centrum och hon skulle dit för att köpa skolgrejer men jag skulle äta glass med janine ;)   sen gick vi hem till henne och jag åt där sen åkte jag hem med mamma vid sju.
sen åkte jag till conne en stund så sanna där också fast hon sov där :)
men nu tittar jag på laguna beach summer marathon och lyssnar på musik, jag har inga bilder men ni kan få en gammal på liam från min mobil.

sötunge !
aja men hej då da :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0