hemma igen från fiffi :)

tjena ! igår hann jag aldrig blogga för först cykla jag till conne en stund och bara prata, sen åkte jag hem igen och plockade ihop alla grejer för jag skulle till the voice och sen sova hos sofie :)   så mamma skjutsade mej och så kom fiffi och mötte mej.
med sin hund eller dom har tre hundar men hon kom med en och de va en mopps, jätte söt !! så gick vi hem till henne och bytte om sminka oss och sådär ;)   sen tog vi en buss till centrum och så skulle vi gå till donken men så tog vi värsta omvägen så det tog typ en halv timme för oss att gå dit.
men sen så skulle vi ju gå tillbaka hela vägen men då visste vi ju vart vi skulle gå så det gick lite snabbare, men sen tog vi bussen till danderyd och den gick typ via nante eller nåt sånt där ? så vi satt på den där as varma bussen i 55 min -.-   men när vi kom dit iaf så hann vi precis med tunnelbanan och tills vidare så är det tråkigt så jag kan ju säga att de va olidligt varmt när man va tvungen att gå emot alla när man skulle gå nånstans och när man hittade ett ställe därr man kunde stå på.
 nej men då ska det ju ställa sej två meter höga människor ivägen så man är tvungen att flytta på sej igen men vi fick ganska bra platsen iaf 
så om scenen va där:
_____________
så stog vi här:
                      ___
på ett ungefär :S
men iaf så hämtade sofies mamma oss på sergel :D   sen va vi en liten stund med jennifer och olivia tror jag att hon hette.
men idag så väckte sofie mej tolv, så gick vi upp och då kändes det lite onödigt å äta frukost så vi åt nudlar ;D   sen så kolla vi en buss och den gick tjugo i så skulle dom till stallet så dom skjutsade dom mej dit.
så satt jag där å vänta men så kunde jag inte kolla på klockan för min mobil hade laddat ur sen kom som tur va jennifer och skulle md bussen så fråga jag va klockan va och då va den 47 och min buss skulle ha kommit 42 så då fick jag låna hennes mobil att ringa med annars hade jag fått suttit där och väntat tills fiffi kom hem eller nåt, så de va j*vligt tur !!! men då ringde jag mamma så hon kunde hämta mej och när jag satt ocg vänta så hade den fortfarande inte kommit ?! så de va lite konstigt :S   men nu är jag iaf hemma så de e skönt.
oj vilket inlägg de blev men jag orkar inte lägga in bildern nu för jag är fortfarande slut ^^
så jag lägger in dom senare men det är inte många för som jag sa i förrigår eller va de va så hade jag lagt in nya batterier men tror ni att den funka för de eller ? nej det passar sej inte !
nu ska jag förstöra den där skit kameran tror jag så hej då :D              


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0