hmm..

hejsan, idag gick jag upp vid tolv :)  duscha sen käka jag frukost för inte så längesen.
idag ville jag gå på bio men jag tror inte att det blir av för jag och mamma ska va barnvakt åt liam, de va ett tag sen ;)   eller de va inte längesen liam va här men de va längesen jag och mamma va barnvakt.
så idag ska vi väl bara ta de lungt eller jag iaf, mamma och pappa ska besiktia bilden eller vad de nu heter ^^   men aa roligare än så blir det inte en regning onsdag som den här :D    men nu ska jag fortsätta lyssna på spotify och måste bara rekomendera den här killen som påminner mej om en kille... ;D   han heter typ rasnus seebach.
han låter som att han är yngre än vad han ser ut men lyssna på hans nya låt jag tror att den är ny :P

fick bli en gammal bild på sanna eftersom den j****n ska byta skola till sjuan och jag kommer sakna henne som tusan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0