home from sanna :)

jag hej nu har jag kommit hem från sanna, men henne var jag inte med hela dan :)   idag åkte ju michelle och co. hem :(   lite tråkigt facktist.
det blev väldigt tyst här, men iaf dom åkte vid tolv hal ett tror jag och sen åkte jag och mamma till willys ;)   sen till hemma sen till cykel affärn sen till donken och sen åkte jag till sanna.
vi titta mest på film och tog bilder :D   det var länge sen jag träffa den bruden så de va kul ;D   jag tog bussen tio i elva.
men sanna är ju sånt ego så jag har ganska många bilder på henne som ni gärna vill se :P   nej ja skoja men jag kan lägga upp bilderna som vi tog ;P









såååå snygg !




nu ska vi titta på nån film så nu får ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: sophie

jag har också en sån tröja som du ania xD <3

hur är det med dig ?

2010-08-07 @ 15:29:57
URL: http://sophes.blogg.se/
Postat av: Ania

ja vet :) bara bra, själv ? <3

2010-08-07 @ 18:51:18
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0