hos funny bunny

tjenare, idag var ju första skoldagen -.-'   de va jobbigare att gå upp än vad jag trodde.
men jag kan erkänna att jag har haft svårarre att gå upp ur sängen, men vi började ju nio så de va ju helt okej ;P   och sluta ett.
jajaja nu har jag pratat klart om skolan, man märker att jag har hälften så många läsare nu när skolan börjar komma igång :)   men iaf så gick jag hem efter skolan och gick ut med albin och åt typ mellis sen cykla jag hem till fanny.
men just nu sitter hon och äter de va därför jag passa på att blogga, måste nog cykla hem snart för de börja kurra lite i magen på en ;)   idag har vi bara pratat.
inte ens haft på tv:n va rätt skönt eller vad man ska säga att inte bara kolla på tv när man är med nån, och av nån anledning har vi haft ovanligt mycke att prata om också :P   och de va inte direkt längesen vi var med varandra.'
aja nu ska jag titta in lite på facebook också så ni får ha det så bra :d


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

kan inte du lägga ut mer bilder när du bloggar ?<333

2010-08-24 @ 19:37:18
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

jo självklart, men nu har min kamera typ pajjat och det är så jobbigt att ta med mobilen för den kameran suger.

men när jag har fixat kameran så ska jag göra de :)<3333

2010-08-25 @ 17:09:04
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0