ja en rubrik dåra...

idag vakna jag ovanligt tidigt, elva :)   då gick jag upp å duscha å fixa mej sen stack vi vid kvart över tolv eller nåt.
mamma skulle till tandläkarn i mörby så jag satt och vänta där när hon fixa sina tänder i en timme, herregud va tråkigt de va men sen åkte vi till centrum och åt typ lunch med janine och limmarn ;)   sen handla vi midda å sådär.
de blev bakpotatis, vi kände oss inte så hungriga men kommer säkert bli de sen :P   nu när vi kom hem va jag tvungen att  lägga mej ute i solen en stund.
blev inte länge för jag har ju inge tålamod me sånt, så de blev väl en kvart eller nåt ;P   haha aja får väl hoppas på att man har någolunda piggment.
men nu ska jag gå ut och sätta mej med mamma och njuta sista tiden me solen för man vet ju aldrig när den kommer igen, a juste idag kommer conne hem tror jag :D   hoppas de går/gick bra eftersom det är fredag den 13de...

                               
vet inte hur de här blev men det blev säkert bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0