ja och conne va fett duktiga igår ! :)

tja !   igår gjorde jag conne inte så mycke, förutom att vi sprang eller ja vi sprang inte så långt för jag fick as ont i magen och jag vet att det inte va håll :)   för det var inte uppe utan nere.
aja jag vet inte hur jag ska förklara det, men iaf sen gick vi hem till conne då duscha hon sen gick vi hem till mej så sov hon här ;)   idag vakna vi rätt tidigt fast vi somna om typ hela tiden för vi vakna av connes klocka men vi gick upp halv tolv.
jag kommer aldrig komma in i rutinerna igen när skolan börjar igen och det är bara två veckor kvar !   helt sjukt !   åtta veckor har gått redan, men men nu sitter jag iaf lyssnar musik på spotify :D   ska snart ringa conne för vi skulle höras ;D   har inga bilder :/

:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0