jag orkade bara inte blogga igår :/

ja men hej, igår åkte jag till janine och rikard :)   tog 14:14 bussen.
när jag kom fram åkte vi ganska snabbt vidare till täby, rikard köpte jeans och liam fick några tröjor men janine hitta inget och jag har bara 75 kr ^^   men sen åkte vi hem och då spela jag och janine kort sen tog jag bussen hem vid tio då kom mamma och mötte mej sen gick jag och la mej typ halv tolv å läste min jätte braiga bok haha twilight asså ettan.
men nu pratar jag med micaela på skype och jag vet inte om vi skulle göra nåt men vi får äl se :/ ?
orkar inte lägga bilderna på liam från igår men nu ska jag fortsätta prata med micis så vi ses ;)
måste bara visa två bilder på min syster dotter :) så jävla sköna !

vilken min !!

nån gillade maten :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha gullig :)

2010-08-20 @ 19:29:46
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/
Postat av: Ania

mosters lilla prinsessa :)

2010-08-21 @ 17:33:02
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0