med conne

sha, idag hade vi nån konstig dag :S   vi va i blandade grupper från sjuan till nian.
och så fick man ett papper som det va massa olika saker eller uppgifter som man kunde göra och så skulle man samla poäng, så de va helt okej men jag och nanny gjorde inte så mycke :P   men sen i slutet så skulle man visa upp en pjäs för alla och vi hade inte hunnit öva så jag typ bara stog där men vi kom sist, fast de va 13 grupper så vi va inte ensamma med att komma sist ^^   men iaf så är jag och conne hemma hos mej nu men jag vill gå hem till henne nu.
aja hon ville iaf att jag skulle lägga in fler bilder så då gör jag det :)

hetaste ever...?


så de va lite gammla bilder kul va ?   men min kamera är helt c* så den funkar typ inte, och jag har inte haft den så länge !?   aja det är tydligen nåt problem med batterierna men men nu ska jag försöka övertala henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0