regn regn regn...

idag vakna jag och michelle ovanligt tidigt, halv tolv :)   men vi kunde ha sovit längre om inte michelles kompis hade ringt.
först åkte vi till centrum och skulle kolla lite snabbt om det fanns solsidan-box, men de fanns de inte så då fika vi ist ;)   sen åkte några hem och jag, peter och mamma åkte vidare till on off om det fanns där.
men det fanns det ju inte så vi åkte till sun video och hyrde fyra filmer i fyra dar, så snart blir det väl film :D   men iaf så åkte vi hem en stund sen åkte jag, michelle, amanda, melinda, camilla, jacob, magda och mamma till minigolf banan på oxenstjärnas eller vad de nu heter.
jag kom näst sist, men vi va två lag ;D   pärorna i ett lag och vi i ett annat.
men det har jag såklart också bild på :P   nu vet jag inte vad alla andra gör men jag blev lite osocial och sitter i mitt rum och lyssnar på musik och bloggar såklart ;P   men jag ska bara lägga in bilderna sen ska jag se vad dom gör :)


vi hoppa lite igår ;)

lyckat ^^

lite högt :D

c00lt ;D

:P

jag kan lägga in resten av bilderna sen för jag hungrar ihjäl ;P
 hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: Paper Cutting

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 10:46:48
URL: http://paper-cutting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0