snart kommer conne

hej -.-'   nej ja skoja men jag känner mej inte direkt utvilad, liam somna typ vid nio och då kolla vi på en as bra thriller :)   obsessed, beyonce va me och den var as spännande hela tiden ;)   kan verkligen rekomendera den asså !   sen vakna liam igen vid sex och då väckte jag mamma så hon gjorde välling och så gav jag den i sängen så somna han om kke vid halv sju sju nån gång.
men jag somna om typ halv åtta för att jag låg jätte oskönt och kunde inte riktigt koppla av när han låg brevid :/   men men sen vakna han igen halv nio hur glad som helst, har aldrig hört honom skratta så mycke förutom när han tittar på när man hoppar :D   men iaf så lämna vi honom för inte så längesen och snart kommer conne hit, vi ska göra sommaruppgiften ;D   jätte kul verkligen -.-   men vi kmr säkert inte ens göra den för när vi säger att vi måste göra nåt som har med skoan att göra så blir de aldrig av.
nu ska jag måla på en byrå i väntan på att cornelia ska komma :P  
Tare lungt så länge !

verkligen sevärd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0