statisten har sjunkit !

nämen hejsan !!   idag ställde jag klockan vid elva men tror ni att jag gick upp då eller ?   nej ja satte på snos eller vad de heter :)   så jag gick ju upp halv tolv iaf -.-'   men aja det är ju mer en en vecka kvar så får väl bli tidigare nu när mamma och pappa börjar jobba ^^   ointressant ja vet men iaf så åkte vi till centrum och handla å hyrde film, sen fråga fanny om jag ville komma för hon va me två killar så vi åkte hem så duscha jag och när jag kom dit så kolla dom på twilight ;)   så de va bara å sätta sej å kolla :D   men vid sex så gick vi hem så nu lyssnar jag på musik å chattar.
om du ser det här sanna, ring mej eller skicka ett sms :P   jag har blivit lite dålig på att fota känner jag.
men jag har iof inte haft så mycke att fota, men ni kan få en bild på mej om ni vill haha !!!

men juste jag och conne fota rätt många bilder på camen så dom kan ni också få titta på

fan va snygga !!!!

herregud !!!!!

hett !




jag skulle vilja va me nån ikväll eller sova eller nåt :/
aja kommer nog inte bli av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0