tjenixen

hej, jag orkar inte skriva allt jag har gjort idag men jag har iaf varit med fanny, felicia, martin, olle och alex :)   vi har inte gjort så mycke.
men vi har för det mesta varit hos fia, i skolan och hos martin ;)   men olle skulle hem först sen alex precis när vi kom fram till martin och martin va ensam hemma så vi skulle göra middag.
vi kom på att vi skulle göra pannkakor men han hade inga ägg så vi fråga om felicia kunde cykla hem och hämta det och hon hade dessutom redan ätit, så tog hon med sig mjölkchoklad också så vi hyvla i det :P   blev as gott eller det smaka inte så mycke men.
det blev typ bara en varsin, men efter att man hade ätit dom så fick man ont i magen.
alla fyra fick de så man undrar ju, men nu har jag inte de längre.
när vi cykla hem, jag och fanny så kom micis också så hon och jag åkte hem så mötte fannys mamma fanny.
så just nu är jag hemma hos micaela och ska sova här, de blir najs.
nej nu har jag suttit och varit osocial för länge så nu kan jag inte skriva så mycke mer, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0