tycker ni blivit dåliga på att kommentera...

tjena ! idag drar jag och sofie till the voice, ska bli riktigt kul :)   de va ett tag sen ja va med henne.
innan dess ska jag va me conne tror jag, en stund iaf ;)   hoppas min kamera funkar ikväll annars får jag damp och lämnar in den där skit kameran.
för när man har nyladdade batterier så står det ibland att man måste byta batterier och ibland när dom har laddat ur så väntar man en dag och inte använder den så sätter man på den och då är dom filladdade igen, as irriterande så vi får se annars får jag fota med mobilden men då blir de hel kassa foton -.-'   men nu måste jag gå och äta frukost.
jag kke bloggar ikväll hos janine, heeeeeej då !

har inga nya bilder så ni får den här så länge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0