?

var det här mitt fel ? eller va de ditt ? eller kanske bådas ?
varför slutade det såhär ? var det verkligen det vi ville ?
många frågor utan svar, känner bara att jag inte orkar, orkar inte bry mig men vill inte att det verkligen ska sluta såhär.
men egentligen, är det slutet ?
eller är det bara en engångsgrej ?
förstår inte hur det kan bli såhär ibland,  det har hänt oss liknande saker förut och då har vi ju klarat av det ?
jag vill bara skrika, gråta, få ett sammanbrott eller nåt.
jag har en känsla av att det här är mitt fel och kan inte förstå det riktigt själv, känns lite som att jag överreagerar.
men om vi kommer sluta såhär så vet jag inte vad jag ska ta mej till, om du aldrig kommer förlåta mej.
jag kan hålla med om att jag kanske beter mej som du säger men vill inte ens tro det själv.
allt du har sagt om mej, till mej och hur kul vi har haft tillsammans, ska det bara gå till spillo ?
iofs, den enda jag kan skylla på är mej själv...
**** </3 ********

eller ?

Kommentarer
Postat av: sarah

Men gumman, vad är det som hänt? :(

2010-12-15 @ 15:59:05
URL: http://marybusteed.blogg.se/
Postat av: Ania

det är inget allvarligt jag bara bråkar med en... :/

2010-12-15 @ 16:22:50
URL: http://aniakandell.blogg.se/
Postat av: Mami

Tycker faktiskt inte du gjort nåt större fel hade sagt det om jag tyckte så för man ska alltid vara schysst Sällan ens fel när två träter puss

2010-12-15 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0