hemma från träningen

hejhej, nu har jag kommit hem från träningen som ni kanske ser och ska snart gå och duscha :)   det gick bra på träningen och allt och så har jag försökt lösa fannys senaste problem.
varför ska du alltid förstöra ? och det sjukaste är att du inte ens fattar själv att den enda som förlorar på det är du själv ?! så genom att förstöra för andra så att du mår bättre funkar inte -.-'   för en än gång så den enda som förlorar på det är DU.
dedär va inte till fanny ↑

så nu har jag skrivit av mej lite, hehe ;)   imorrn har jag utvecklingssamtal och sen åker jag till janine nån gång och äter tacos, myser med dom och sen sover där.
nu måste jag gå och duschaaaaa.

( bilden har inget med inlägget att göra utan jag hade redigerat den lite :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0