lördag

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen igår men jag lovade ju ingen bra uppdatering.
igår iaf så kom vi hem till sanna vid halv sju sju nångång, så värmde vi oss lite sen gick vi ut och fota lite sen gick vi till statiol och köpte godis och sånt.
som tog ungefär en halvtimme att äta upp ;p   sen kolla vi lite på O.C och sen när vi skulle kolla på karate kid så somna sanna hela tiden så då tröttnade jag och fick lite damp på sanna ^^
så vi stängde av och låg och prata en stund.
så imorse vakna jag av mej själv prick klockan tio, och de va jävligt tur för jag skulle ju träna och hade inte ställt klocka.
så skulle sanna till mio och köpa lite grejer så jag fick skjuts (y)   sen var jag och träna i två och en halv timme.
så nu ska jag gå och duscha så vi hörs sen.
sanna på tåget
albin blev lite trött av att va tomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0