hejsan, nu har jag pluggat i typ en timme så jag tycker att jag får va inne lite på datan nu ;)  
jag hatar att jag inte fattar hur man läggeer över bilderna från min mobil till datan -.-   försöker fråga philip men han svarar ju inte.
a juste om ni märker att det är ord som saknar f så är det för att det ligger nåt under den knappen så ibland funkar den inte ;p   skit irriterande.
ikväll är det träning som vanligt, skulle behöva öva lite men vet inte om jag verkligen vill gå bort från min säng och täcket...
men så mycket mer har jag inte att säga så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi senare.
PUSSPUSS
(jag skulle ha fotat träden men jag har ingen lust att gå ut just nu :S)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din väska den är sjukt snygg :D ?

2010-12-02 @ 20:29:28
Postat av: ania

tack så mycket, men vilken väska menar du ? :)

2010-12-02 @ 22:10:05
URL: http://aniakandell.blogg.se/
Postat av: Anonym

den du har i heddas blogg tror ja :) skiiiit snyyyygg! :)

2010-12-03 @ 22:32:16
Postat av: ania

om du menar den stora svarta lite glansiga så är den köpt på lindex :)

2010-12-04 @ 15:20:58
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0