skönt

man ser inte så mycket men det är min julklapp som jag fick av nanny: ansiktsmask och ett nagellack :D
har nu varit hemma i ungefär tjugo minuter, hade julavslutning i skolan idag så nu är det looooooov !
härligt, nåt som inte är lika härligt var att jag blev puttad i snödrivor typ fyra gånger på vägen hem av olle och philip -.-'   så nu fryser jag.
men aja värre saker kan ju hända ;) och anny blev puttad ner i ett dike där det var säkert två meter djupt, asså herregud va jag garvade.
känns som jag stog i typ fem minuter och bara skratta, de va så jävla kul ^^ så tack fanny nu kommer jag leva ett extra år tror jag.
nu ska jag bara njuta av mitt lov så visar jag snart lite nytt i garderoben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0