söndag

hejhej, igår hade jag så tråkigt så jag ringde och fråga fanny om jag kunde sova hos henne :)   men hennes föräldrar va inte hemma för dom är i new york så fanny behövde ringa dit för att fråga.
men tillslut efter många om och men så gick det ;)   så jag kom hit kanske tio halv elva nångång, då va de massa människor här och vi hade rätt kul.
sen vid tolv så gick typ alla och då hade jag glömt min mobil så vi gick och hämta den.
sen gick vi och la oss typ ett och somna nästan på en gång, de va så gulligt för vi skulle sova i hennes föräldrars säng och då låg fannys lillasyster där och sov, så låg hon å snarka ^^
men aa sen vakna jag imorse av att hennes hund slicka mej i ansiktet, de va inte lika gulligt ;p   nu har vi tittat på eclipse fast just nu så är fanny ute med hunden så ja passa på att blogga lite.
snart ska vi nog äta frukost så vi hörs sen.
en bild jag just nu sitter och as garvar åt xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0