tack julia :)

hejhej, först vill jag säga tack till julia för den fina headern :D   min förra kändes så sommrig.
jag tog rätt så många bilder igår så orkar inte berätta i detalj vad vi gjorde, men vi åkte dit vid fyra och åkte hem typ två imorse.
hejhej !
liam fick en barbapappa gunghäst
jag sarah och nila ;)
liam blev överlycklig för sin lilla dammsugare
mamma :)
mormor och karin
sten och peggy
sådär såg jag ut igår
nu kommer bilder på allt jag fick
presentkort på gina och hela täby
one piece overallen :D
nu har nila somnat på mitt bröst så vi ses
puuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

fina bilder + julklappar :D undrar om jag kanske kan hämta min bruna bikini imorgon eller nått ? :) <3

2010-12-25 @ 22:21:19
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0