torsdag

då var det torsdag igen och helg imorron, och imorrn åker jag och sanna till täby och köper julklappar.
tycker att det är lite läskigt att åka till stan eftersom det som hände med den där killen som typ sprängde sej själv eller nåt, och man har ju hört att det bara är början.
så då åker vi till täby och sen sover hos nån av oss och sen är det träning på lördag så jag tror inte att blogningen kommer att vara på topp men man kan ju försöka :)
men iaf idag i skolan var det spanska prov och jag vet redan nu att jag kommer få omprov -.-'
det var en rätt skön dag, man fick välja lite vilken lektion man ville ha eller man fick välja om man ville göra matte eller svenska.
och eftersom att jag ligger efter i matte (som vanligt) så gjorde jag lite, nu behöver jag bara göra typ tre sidor sen hänger jag med igen :D
ikväll är det träning som vanligt och jag hoppas att alla kommer den här gången...
vi hörs sen PUSS
förlåt för den smutsiga spegeln ;)

ja, såhär såg jag ut idag :D

Kommentarer
Postat av: sarah

va fiiiin du är :) <3

2010-12-16 @ 20:47:10
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0