-

Tjenamors ! hah nej då men hej :)
Kom precis hem , eller precis när jag kom hem så duscha jag ;)   De va najs.
Nu kommer det bli ett sånt där tråkigt inlägg igen mmen det blir ju roligare med lite bilder ellerhur ?   Så jag lägger in dom på direkten fast jag kan ju berätta vad vi gjorde igår , sanna mötte mej på busshållsplatsen sen gick vi hem till henne och åt en macka sen cykla vi till fiskartorpet å bada och tog lite bilder men sen åkte vi hem  igen och... inte gjorde så mycke tror ja ? eller jo vi lämna handduken sen åkte vi till 500 sorter och köpte godis och en grej till sannas syrra som fyller år idag , grattis !   Haha sen åkte vi hem och inte gjorde ett skit mest titta på tv :) eller jag gjorde , sanna nöta sönder ett pingvin spel ?   Hahaha sen blev det så jävla varmt i hennes rum , och då fråga jag om vi kunde öppna hennes fönster men sen kom jag på att det inte gick så typ en halvtimme senare sanna ba: men juste min pappa hade ju fixat det !   -.-'   aja då öppnar vi väl det ^^   men sen när hon drog ner persiennen (?)   vet inte hur det stavas :P   Men iaf då blev det varmt igen så jag sov som vanligt inge  bra -.-   Medans sanna somna efter fem minuter när vi hade satt på en film -.-'  Så då försökte jag också att somna.
Aa så kul hade vi det ;P   nej men det var kul att träffa henne eftersom jag bara har träffat henne en gång på sommarlovet och då gjorde vi inte ens nåt , så det var ju endå najs :)   nej nu blev det ett långt inlägg iaf så jag lägger in bilderna innan det blir för långt ^^

Älskar dej hjärtat ♥


haha ?

uuh ;P

Nu ska jag lyssna på lite musik sen gå ut med dogsen ;)  
Puuuuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0