2010-07-09

sha !   Igår var jag ju med hedda och conne , sen kom lisa och då gick vi hem till mej och var här en liten stund men det var så varmt så vi gick till solberga :)   lisa bada inte men vi var där rätt länge.
Efter det gick hedda hem och vi gick till conne , conne plocka ihop sina saker för hon skulle sova hos mej ;)   sen gick vi till busshållsplatsen med lisa.
efter det cykla jag och cornelia hem till mej och var svin hungriga så vi åt rostbiff och potatis grattäng , hur gott som helst !   Men sen cykla vi till solberga en sista gång och pratade en stund med hedda :P   sen när vi kom hem så tog vi det bara lungt.
Imorse halv sex frågar conne mej om hon kan ta nåt att äta så jag var så klarvaken att jag ba ja det kan du väl , sen säger hon att hon har så ont i magen och inte känner sej så bra så då cykla hon hem :(   så conne om du ser det här så kan du smsa mej :)   idag lämnar vi nella hos hennes farmor , eftersom att vi åker imorron ;)   gud va jag längtar :P  
men nu kan ni få bilderna från igår ;P










Nu ska jag klä på mej tror jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0