åker om en timme =)

tjena !
ja nu åker vi om en timme , har inte fått nån resfeber än eller jo lite men jag skulle vilja åka till flygplatsen , sätta mej på flyget och sen bara knäppa med fingret så var man framme :)   det skulle va skönt !   jag är lite flygrädd men försöker inte tänka på det.
å juste mamma har velat färga mina ögonfransar as länge så hon fick göra det igår för vi hade en liten minispa- kväll ;)   de var mysigt :P   sen en annan sak: jag kan ju inte blogga varje dag som ni kanske förstår men det finns ett internet cafe i närheten av vårat hotell och vi brukar gå dit lite då och då men jag lovar inget ;P   det beror på om jag orkar :)   så nu har jag sagt allt jag vill få sagt så ni får ha en bra vecka här i sverige med massa sol -.-' (skulle vilja att det var mulet här nu) men men jag hoppas att det är lika fint om två veckor ;)  

hejdå Sverigeeeeee !


Kommentarer
Postat av: Ella

SVAR Tack för att du är med och tävlar! :-)

Vart ska du resa förresten?

2010-07-10 @ 16:46:32
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Anıa

turkiet :)

2010-07-12 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0