@connes place :)

hejhej.
igår när vi hade hämtat sakerna hos sanna så gick vi till centrum , vi åt glass och pratade.
sen köpte jag ett midjeskärp och ett par solglasögon på rean :)
nu sitter jag hemma hos conne , vi sov här inatt ;)   imorgon åker vi ut med båten.
Sover i den en natt sen åker vi till connes landställe och då sover mina föräldrar där en natt sen åker dom hem men jag åker hem med connes föräldrar på söndag :D   de ska bli kul :P   nu väntar vi på att emilia ska göra klart sin lunch för då ska vi göra en kycklingsallad , ur gott ju ! hah.
nu ska jag vara lite social med conne så vi hörs !!    kramar ania

vi var i solberga igår vid tio men bilden är gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0